Hier met dat ding!

“Potverdrie*%$£! waarom doet Guzzi toch helemaal niets met de Le Mans?!” Honderdduizenden keren is deze opmerking de afgelopen jaren al over de redactie gevlogen. En niet alleen bij ons, ook bij het Italiaanse Motosketches vroegen ze dit zichzelf kennelijk al een tijdje af, getuige deze fraaie designschets van de – hopelijk toekomstige – Le Mans. Toch blijft het niet alleen maar bij vage toekomstmuziek, met de V85 TT – de leukste allroad van het moment – hebben de heren en dames uit Mandello een goede basis gelegd om ook weer een Le Mans uit de mouw te schudden. Guzzi heeft al aangegeven op het ‘V85 platform’ meerdere modellen te willen laten ‘herrijzen’. We zijn benieuwd…als het zoiets wordt als dit trekken wij alvast een kleine fles Limoncello open.

Deel


Gerelateerde artikels

Goed nieuws voor wie graag ingewikkelde roadbooks bij elkaar puzzelt: de inschrijvingen voor de volgende editie van 100 Colls, die

Of je nu onderweg bent naar het circuit of een weekendtrip plant: deze robuuste racing tas houdt al je spullen

Goed nieuws voor wie een echte WK Superbike voor op de weg zoekt: de KB998 Rimini van Bimota was er