Vloeistofgekoelde V-twin, 4 kl./cil | 1.768cc | 122 pk | 672 mm | 381 kg | 22,7 l | € 34.790,-
Waterkoeling, een upside-down voorvork, 7” TFT-dashboard en een zesassige IMU met daaraan gelinkt alle mogelijke elektronische hulpmiddelen die je maar kunt bedenken: had je tien jaar geleden gezegd dat dit dé Amerikaanse motor van 2024 zou zijn, niemand had je geloofd. Maar Indian is er wonderwel in geslaagd om de stijlvolle, klassieke looks van de typische Amerikaanse powercruiser te injecteren met alle technologie die het hedendaagse motorrijden naar een hoger niveau tilt. De 178 newtonmeter aan koppel trekken de kasseien uit de straat terwijl de Fox vering alle oneffenheden uitvlakt en de Brembo radiaal gemonteerde vierzuigerremklauwen het vliegend fort adequaat afremmen. De perfecte afwerking waarvoor Indian bekend staat krijg je er uiteraard bij, net als het PowerBand audiosysteem met liefst zestien speakers! Want een Amerikaan blijft een Amerikaan, een beetje overkill loert dan ook altijd om de hoek.