Moto Guzzi V100 Mandello

Het heeft even (…) geduurd, maar hier is ‘ie dan eindelijk: de langverwachte Moto Guzzi V100 Mandello, in gewone en S-versie.  

De V100 Mandello is Guzzi’s eerste motorfiets rond de nieuwe 1.042cc dwarsgeplaatste vloeistofgekoelde 90° V-Twin, goed voor 115 pk en 105 Nm. Ook voor het eerst op een Guzzi: bochten-ABS en een quickshifter.

De V100 Mandello is uitgerust met ride-by-wire met 4 verschillende rijmodi, 6assig IMU, cruisecontrole en een 5” TFT-dashboard. Adaptieve aerodynamica zorgt ervoor dat de deflectoren op de tank zich automatisch aanpassen aan de snelheid en geselecteerde rijmodus. De S-versie is nog net wat rijkelijker uitgerust en krijgt onder meer Öhlins Smart EC 2.0 semi-actieve vering, een quickshifter en verwarmde handvatten.


Beide modellen zouden al in november bij de dealer staan en zijn te reserveren via de website. De standaard V100 Mandello is beschikbaar in de kleuren Bianco Polare en Rosso Magma en kost 15.499 euro in België en 17.399 euro in Nederland. De S-versie is er in Verde/Grigio Avanguardia en kost 17.999 euro in België en 20.399 euro in Nederland.

Deel


Gerelateerde artikels

Yamaha’s middenklasse racer werd in 2022 geïntroduceerd als een van de eerste machines in het vernieuwde supersportsegment. Voor 2026 krijgt

We pinkten een klein traantje weg toen Suzuki niet zo lang geleden aankondigde na 26 jaar de productie van de

BMW parkeert de F 450 GS als potente offroadmachine binnen het A2-segment. En met 178 kg schoon aan de haak,