Ultiem Toer Event 2023: de inschrijvingen zijn open!

Ultiem Toerevent

Tradities zijn er om in ere te houden, dus ook in 2023 doen we met Motorrijder weer van Ultiem Toer Event! Van 8 tot 10 september trekken we met z’n allen richting Saarland (Duitsland).

Voor wie het concept nog niet kent: je arriveert vrijdagavond bij het hotel, waar wij geheel tot jullie beschikking staan. Bandenspanning wordt gecheckt, kettingen en kelen gesmeerd met respectievelijk vet en Hefeweizen, gps’en van route en peut voorzien en pijnlijke leden gemasseerd – binnen de mate van het fatsoen, uiteraard. We gaan ook dit jaar weer uit van tweepersoonskamers, dus als je in groep komt vecht je vooraf zelf uit wie bij de nachtelijke brulaap slaapt.

Na een stevig ontbijt vatten we op zaterdag de rondrit aan in verschillende groepen. Er staan voorrijders paraat die de groepen met aangepaste snelheid zullen begeleiden, van ‘beginnerstempo’ over ‘rustig toeristisch’ naar ‘sportief toeren’ tot ‘welk landschap’? Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om apart of met een eigen groepje te rijden. Op zondag leidt de rit ons alvast een stuk huiswaarts, waarna in de namiddag onze wegen scheiden.

Ook weer op het programma staat ‘De Slimste Motorrijder Ter Wereld’-quiz en eventuele andere ongein. Uiteraard tekent ook onze professionele depannagevoertuigbestuurder opnieuw present, mocht het even misgaan. Zoals elk jaar blijft de groep beperkt tot 30 personen, dus schrijf snel in als je verzekerd wil zijn van een plaatsje!

Wanneer: 8, 9 en 10 september
Prijs: € 240 p.p.*
Waar: Saarland (Duitsland)

*Op basis van gedeelde tweepersoonskamer – wens je een single kamer, dan betaal je een supplement

Deel

Gerelateerde artikels

Ducati We Ride As One

Warmdraaien voor World Ducati Week

Op zaterdag 4 mei heeft wereldwijd opnieuw het We Ride As One-event plaats, waarmee Ducati-rijders alvast warmdraaien voor de jaarlijkse World Ducati Week. Die gaat

Honda CB125R 2024

Update voor Honda CB125R

Honda’s kleinste naked krijgt voor modeljaar 2024 een nieuw TFT-display met bijhorende knoppenwinkel en voldoet nu aan de Euro5+ norm. De laatste keer dat Honda’s